Jump to content

Odessa

Members
  • Content Count

    1,669
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Odessa last won the day on September 9 2018

Odessa had the most liked content!

Community Reputation

304 Excellent

About Odessa

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

5,681 profile views
  1. Odessa

    2020 New Music

    I've been thinking for a while that a 10 year anniversary tour of the first album is very likely for 2020. I would be all over it, as uncool as that is lol.
  2. Odessa

    2020 New Music

    I've never really listened to Algiers properly, but I've just bought a ticket to see them before I got to the end of my first listen of There Is No Year. It's goooooood.
  3. Odessa

    2019 New Music

    This is a really nice track on first listen. Well worth a listen if you've liked any of his previous stuff, probably not going to win you round if you haven't.
  4. Odessa

    2019 New Music

    They released the album of the decade a few months into this one, are they about to do it again in the 2020s?
  5. Yeah Yeah Yeahs can only headline if they play. Absolutely no chance of them signing up to play anywhere else.
  6. Tour is nice and all but wish they'd said more about the music. No single released, no release date, no tracklist... Even the cover says "not official artwork" lol. Love not having to wait half a decade between records though. There was meant to be a Brandon Flowers tour happening around now. So it seems to me like Ronnie (and hopefully Mark (and even more hopefully Dave)) have decided fairly recently they wanna keep the band up and running. I bet a lot of these songs are nearly all Brandon though and were originally meant to be solo material. Gonna hold back and see what the likes of All Points East are saying before committing to any of the gigs, but will defo be at one or two. Cardiff gig was nearly 90 quid in the summer so at least it's "only" around 70 now. Hoping to pay a fair bit less than that though.
  7. https://zaphod.uk.vvhp.net/vvreg/14044-691481.html
  8. Have I made this up, or did someone on here say a few months ago that My Chemical Romance were being looked at for 2020?
  9. Crowd was so good. I dunno if he's gonna get any bigger than he currently is but he has a very solid fanbase. Thought a couple of the new songs were a bit flat compared to on record but nothing too drastic. Divorce was brilliant. Definitely the weakest review I've seen from Roy, he didn't know what to say once he was being asked to stand on the stool hahaha.
  10. Odessa

    2019 New Music

    This new Alex Cameron album is superb. I can't tell if it's Forced Witness level yet (a very high bar), but it's definitely not far off. Harmony Hall is in a league of its own (it's like the best song ever), but excluding that Miami Memory is up there for song of the year. I'm busy the night he's playing Leeds or I'd be heading there as well as the Manc date. The new Pixies isn't as good as Head Carrier, but it's not a bad effort at all. There's enough here for me. I think the singles, Long Rider, and Silver Bullet should hopefully all be great live. I have listened to bits of the Metronomy album and it sounds good but gonna properly spin it today. Need to get round to Charli's as well. And Twin Peaks. And about a million other albums.
  11. They've actually been inexplicably small over here for years. Great band with a pretty consistent back catalogue and a brilliant live show. The Belgians know what they're doing.
  12. Odessa

    The 1975 2020

    What you personally thought of the quality of the set has absolutely nothing to do with where they will be placed. You don't like them, fine, but they're gonna be Pyramid headliners lol. You are delusional if you think they're gonna be on the Other. "Regardless of their following" is an absolutely baffling comment.
×
×
  • Create New...